Hej alla glada, trötta, pigga och fascinerande twittrare och alla andra också förstås. Jag är mamma till tre busungar, sambo, hundägare, student och loppisaddict. Det sista är nog en mild beskrivning, jag är helt galen i loppisar! Jag är också Cathy eller @Alveriin som jag kallar mig på twitter, (får ej glömma mig själv mitt i livskaoset) som gillar att baka, dricka te och gå på keramikkurs. Nu låter jag som en pensionär men så är inte fallet, inte än på många många år! Ni vet vad man säger, övning ger färdighet och jag förbereder mig i god tid.

Jag måste säga att jag var väldigt skeptisk till Twitter i början och det var sambon @almightycasey som övertalade mig att prova och nu är jag fast! Hur har jag klarat mig utan twitter tidigare?

Tack @Receptomaten för inbjudan hit 🙂

/Cathy

