mitt först inlägg här får bli en lätt ofokuserad presentation av mig själv.

så vem är jag då… är väl en bra och välgrundad fråga men jag är 37 år, bor i Malmö, mamma till två tonåringar och bonusmamma till två andra tonåringar. totalt två 15 åriga grabbar, en 19årig konststuderande grabb och minstingen på 13 är en tjej. Jag driver mitt eget företag Salamanderpm, som är en förlängd arm av mig själv. Driver även en kommunikationsbyrå plus ett mindre men ohört enkelt och roligt förlag tillsammans med två kollegor, varav den ena är min man. Förutom detta har jag tre, nä fyra bloggar som jag arbetar frekvent med. Utöver detta kämpar jag med min MS som jag fick för två år sedan.

Jag är glad, ständigt aktiv och älskar att skriva även om det emellanåt är mer en önskan hos mig än bra skrivet. Men jag fortsätter och hoppas kunna föra in det i mitt företagande lite mer än det varit hittills 🙂

Oj vad det blev mycket av mig här… men men detta var som sagt första inlägget och det fick bli lite ego och en beskrivning av mig… fortsättningsvis kommer jag att emellanåt göra något inlägg här som bara inte passar någon annanstans 🙂

TACK för att även jag får vara med!

