Text: Evil Fredde aka @darksidedesign

Är han fet, finnig, ful och flint

Slår det i mitt huvud riktigt slint

Om han med mig ska få lite hångel

Krävs magrutor, humor utan krångel

Om ölmagen putar ut

Och flinten börjat gro

Räcker jag mitt finger

Minst en frisyr ska ja tro

Feta pojkar rockar de fett i

Drömmer drömmar om spaghetti

Smala killar med allt i ett i

Kära i såna blir jag lätt i

Snygg och läcker ska han ju va

Likt Johnny Depp tycker ja

Lite spännande, snygg, het

Inte miffo dum och lönnfet

Är du allt annat än min dröm

Kryp in i din röv och lek kurragömm

Nära så perfekt som jag vill ha

Finns knapp kille att hitta ska

Är han fet, finnig, ful och flint

Slår det i mitt huvud riktigt slint

Om han med mig ska få lite hångel

Krävs sexpack, humor utan krångel

Nu när jag har träffat den rätte

Det var inte väldans så lätt de

Ett enda problem nu med han

Han heter faktiskt Bert-Ann

Feta pojkar rockar de fett i

Drömmer drömmar om spaghetti

Smala killar med allt i ett i

Kära i såna blir jag lätt i

