Mitt premiärbubblande får bli en kort presentation av mig själv… 

I Twittervärlden är jag känd under pseudonymen @just_tea. Som i ”bara Tea”, inte som i ”nej tack till kaffe, jag dricker bara te” alltså. En väldigt viktig skillnad, med tanke på att jag är gravt kaffeberoende. Jag hittade till Internet i mitten av 90-talet och är sedan dess en obotlig nätnörd. I ordform har jag vikt ut mig på nätet sedan 1998 och tillhör således släktet bloggdinosaurier.

I övrigt är jag:
Mamma till två lyckotroll födda -01 och -02.
Flickvän till B, även kallad särbon eller MNK.
Husägare och glesbygdsbo.
Reklamstudiomupp (grafisk formgivare och ”rödpenna”).
Socialamedier-freak.
Barnboksförfattare (förhoppningsvis snart publicerad sådan).
Bilkåt.
Tekniknörd.
Antijante.
Aspie.

Äh, det får räcka för nu :).

Tack till:
@Receptomaten — för att jag får vara med här 🙂
@JoakimHager — som visade vägen 🙂

Over and out,

@just_tea

