Jag är @darksidedesign på Twitter och kvittrar om det mesta som är ointressant, intressant, mat, film, chokladsås och annat roligt.

Har flera intressen såsom foto, filma, filmer, författa och självklart familjen.

Minns ni den tiden då man satte skruvmejsel i bandstationen på sin Commodore 64?

Jag minns den tiden som om det vore i går, men vänta, men det var ju i går. Nu kanske du frågar dig varför jag sitter med en Commodore 64 år 2009. Vad är det som fascinerar vissa människor med gamla TV-spel och datorer? Varför går inte dessa människor vidare i livet som alla andra?

Som ni förstått så är jag en sjuttiotalist med nostalgiska vibbar men jag lever i en värld där ny och gammal teknik existerar i vardagen. Som ett exempel har jag tillbringat många år för att söka reda på originalfilmer som min familj hyrde och nu byggt upp ett nostalgibibliotek av rätt många titlar. Självklart är det utgåvorna som ska vara rätt och inte bara filmen. Nu kan jag vandra omkring i min egna lilla videobutik och minnas tillbaka då jag ser omslagen som påminner mig om barndomens videofilms hyrning.

Skriver min andra bok/spelar in en film som är min självbiografi som heter ”Betamax, Razzel och en G7000″. Här kan ni se en del av introt: http://www.youtube.com/watch?v=v5ISTAgR3wg och lite av början http://www.youtube.com/watch?v=0PG8PMM0_SA

Filmen beräknas vara klar i slutet av 2010.

