Det är så underbart med all kärlek som finns på twitter. Jag har 7 twitterpar på min lista, vad jag vet!

Alla par, ni vet vilka ni är.

Jag kan börja med mig och @receptomaten, Vi sitter ofta bredvid varandra i soffan med varsin dator i knät eller på bordet. Går jag till skolan så pratar vi med varandra på twitter som ni säkert har sett. Ibland ”ropar” jag på honom om jag är i ett annat rum! Det är ju så kul!

Att förklara sin kärlek och då och då slänga ut en liten knäpp kommentar är ju en krydda! Att det är på twitter gör ju bara saken ännu lite roligare.

Kan bara tänka mig vilka härliga parmiddagar vi kunde ha! Tänk om Sverige var stort som Öland så kunde vi alla äta middag hos Kryddburken. Finns säkert fler än jag som är sugen på hennes fingerfärdighet.

Nu alla härliga par och ni andra oxå. Ha en underbar natt, för det tänker jag ha!

/Monica

